piątek, 3 października 2014

Chapter 1 ♡




Kolejny dzień, kolejne problemy.Moje życie to nieustanna walka ze sobą.
Jestem Alex Bllack.Ma 18 lat i milion powodów by zniknąć z tego świata.

Powód pierwszy:
Nie mam bliskich znajomych poza Melanie moją współlokatorką oraz najlepszą przyjaciółką.Jest ode mnie starsza o 3 lata.


Powód drugi:
Wiąże się on po części z powodem pierwszym.Przez brak znajomych bardzo rzadko wychodzę dalej niż za drzwi mojego pokoju.
No chyba że Melanie zawoź mnie na parking jakieś 3 kilometry od Los Angeles ,
gdzie rozmyślam o za i przeciw mojego żywota.

Powód trzeci i ostatni który wymiennie:
Gdy ukończyłam 16 lat moi rodzice stwierdzili,że jestem darmozjadem i nic nie potrafię.Prościej mówiąc wyrzucili mnie z domu.Właśnie wtedy po raz pierwszy spotkałam Melanie.Ona jako jedyna zainteresował się taką istotą jak ja i przygarnę mnie pod swój dach.



______________________________________________________
No to mamy pierwszy rozdział.Niestety krótki ale następne powinny być dłuższe <3
Do następnego ;*

Ps.Licze na komentarze <3





1 komentarz: